Återkommande Återkommer återkommer

   Ha ha angående det senaste inlägget jag skrev på morgonen med alkohol i kroppen: :P. Så. Det. Kan. Gå. Ojojoj.
   Nu sitter jag här och försöker skriva loggböcker på möten jag inte minns med min bästa playlist i bakgrunden (den har fårr stor addition av Håkan åh så babe) och med endast andra, irrelevanta saker i hjärnan. Överallt i hjärnan; ingenting om loggböckerna. Det här med att släppa taxikarl blablabla bajs och så vidare. Det här med att min liv är så himla oromantiskt så jag fyller det med romcoms och Frank Sinatra och Håkan och Kärleks Playlists istället. Det här. Aja. Tragiskt det lät. Det är inte så hemskt som det lät. Yolo. Hejs så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0