Det kommer aldrig va över för fucking mig samt bilder på mig

   Lyssnar på Håkan Hellström – Det kommer aldrig va över för mig och GRINAR TYYYYYP för att jag blir så lycklig i mitt lilla hjärta. Och det var vår idag!!!!!! Fucking solig gosig fin vår. Och jag vill bara mest bara dansa och mysa till Pistol hela natten tills det blir ljust och man känner hur mycket man bara lever lever lever. Och JA det var väl det klyschigaste som skrivits av mig, cirkus, men jag bryr mig inte för solen lyser ute och Håkans nya spelas inne. Så det så
 
   Blommig kjol vårigt vitt mhmm
 
   When I feel totally äcklig I still feel äcklig and take a picture at the same time
 
   
   And the I point at the sun
 
 
   Like a goddess
 
 
   And later I avslutar med min klassiska fisk-pose
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0