Huvuddunk

   Haha åhnej har bara skrivit typ arga inlägg på sistonde. Jag är inte ens arg utan bara HAPPY för att livet går i takt med Håkan. Okej just nu håller jag på att förblöda och dö av huvudvärk men mår bra under det. Var i Stockholm idag med Elsi och det var fint, vi hade matsäck med oss som vi åt i en park vid medborgarplatsen, sen sprang vi runt till alla secondhand affärer för att hitta en studentklänning till mig, hur babe vän??? Alltså hon skulle inte ens köpa något pga hade ej pengar utan åkte bara till sthlm för att jag skulle hitta en studentklänning. Huvudvärken lättar lite men har sovit för lite så allt är ganska luddigt och yrt i huvudet, ska hämta choklad och lägga mig med New Girl. DID I JUST SAY ÄTA CHOKLAD EN VANLIG TORSDAGKVÄLL HELT SJÄLV ja I did and so it shall be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0