Livmoder

   En gång skickade en fin pojke i mitt liv [500] Days Of Summer - Music From The Motion Picture – A Story Of Boy Meets Girl till mig på Spotify och skrev "A story of boy meets girl...". Vi hade pratat om 500 days of summer och att vi tyckte om den, vi hade pratat mycket om filmer och musik. Sista natten var vi uppe hela natten och pratade och somnade lite och pussades lite och pratade. Vi fyllde i ett frågeformulär på hotellet med konstiga svar om att vi var Dumbeldore och ritade en enhörning på det och tyckte vi var himlans roliga. Han bjöd mig på en kexchoklad och sa att "ingenting kommer hända ikväll", sen pussade han mig från ingenstans när jag blundade, vilade mina ögonlock lite. Dagen efter träffade jag hans vän och hon sa att allt han pratat om var mig, jag fnissade och sen skjutsade han mig på sin cykel.
   I efterhand kan jag tycka att det är lite ironiskt att han skickade just "A Story Of Boys Meets Girl" från 500 days of summer - filmen som handlar om Boy som blir hopplöst förälskad i Girl, en person man lätt romantiserar men som egentligen inte är så simpel som hon kan verka vid första anblick. Men det ser ingen. Ingen ser förbi det glada, trevliga och pratsamma yttret utan alla tror att det är allt. Det är en del, det mest intressanta är dock långt längre in. Han sa att han aldrig träffat någon som mig och jag kände ingenting. Jag minns inte längre så mycket av vår lilla stund tillsammans, jag minns inte hur mycket jag tyckte om honom och hur mycket jag ville se om jag kunde. Som sagt tidigare är jag motsatsen till en papperstiger så. Det var det.
 
   FINA pms-texter från min livmoder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0