One in a million *blinkgubbe*

   Jag tror att jag är helt och hållet ledig i helgen. Får instant panic över hur jag gör det mesta, bästa av helgen. Hur gör man??? Hur?? VAD SKA JAG GÖRA? PRESTATIONSÅNGEST I LEDIGHET haha vem är jag
   Och ja. JA. JAG hatar MIG själv för att jag egentligen bara vill vara där taxikarl är, jag vet inte vem jag är eller när jag började tänka på en taxi så mycket men så är väl det tillfälliga fallet. Hoppas det går över snarast. Drömde inatt att han låg med en av mina bästa vänner efter att han hånglat med mig. SÅ ja min hjärna är väl lite hooked up och sådär.... Helt jävla efterbliven. Kan jag skärpa mig eller? Ca alla de senaste inläggen handlar om taxi ca alla mina tankar handlar om taxi jag är ju på riktigt en pinsam person i nuet. Jag är inte den här pinsama personen som tänker på en annan människa hela tiden SPECIELLT SPECIELLT SPECIELLT INTE om denna andra människa + en själv inte ens har något speciellt. Då är det absolut inte tillåtet att vara hooked så som det var mer okej med t.ex. Bertil. Men det är väl något ofarligt i att vara hooked på en person man inte har något med, det finns inga förväntningar eller reella tankar i det eftersom man vet att man inte har något. Egentligen vet man att man inte har något, och det är ett skydd för lilla hjärtis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0