Sadface

   Alltså VARFÖR gör jag så mot mig själv att jag går in på högermänniskors twitter som talar om hur kvotering är symbolpolitik, hur det fanimig ska SYNAS att man är fattig (inte ha något jävla fejk märkesplagg som vilseleder övriga världen om att du EJ ÄR FATTIG), hur västerkrokar (exemplet: Timbuktus hat mot rasismen i SD) hyllas på ett sätt som ej högerkrokas skulle hyllas (exempel: Valfri högermänniskas hat mot Sjöstedt - för det är tydligen en principsak att vara anti när folk hatar på rasism och maktanalys e BS samt detta med att klunga ihop högern med SD alltså visst är SD ett fascistiskt parti = extremhögern men för fan lugna ner er kapitalist är ej = rasist å det hjälper ingen att säga det), att skatter ej borde finnas för alla som är för svaga för att betala sina egna sjukhusräkningar förtjänar sitt möte med döden, att citatet "ofta är vit man=priviligerad" inte är en strukturanalys utan bara en generalisering och således = rasism och JAG ANTAR ATT DU EJ E RASIST ELLERHUR? - nä juste där satte jag allt dit dig!
   Världen är fan åt helvete jag orkar inte med den den gör mig så ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0