Avslutning

    Blev glad. Och go i hjärtat. Nostalgisk. Minns absolut allt vad allt syftade på i alla ord i alla texter, ungefär. Så det är fint. Blir lite ledsen också, för just nu bryr jag mig inte så mycket om så mycket. Och det är ju otroligt tråkigt. Jag försöker pusha tillbaka till en som bryr sig mer om allt som jag gjorde förut, blir påminnd i bloggen, men går inte så bra. Ska fortsätta försöka. Det måste väl gå någon gång, gå över i alla fall. Men i denna stund av förvirring över varför jag inte längre bryr mig så var det INTE en bra idé att kolla på en massa fina bilder på mig i lugg. OBS! Jag la bara upp fina bilder jag tog på mig i lugg för att motverka deppen jag ofta kände över att jag hade lugg OBS! Så det blir väldigt missvisande för min hjärna såhär i efterhand OBS! Och detta är ännu sämre eftersom jag snart ska klippa mig men antagligen kommer få ett ryck och ba YOLO KLIPP AV MITT HÅR KLIPP AV MIN LUGG och så står jag där på studenten med för kort hår och en lugg som bara är ivägen.
   Ja, skönt att vi kunde avsluta detta inlägg på en happy note. Ska titta mer på fina gamla inlägg nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0