Call a girl beautiful and you won't believe how much it will make her day / EN KATTHISTORIA

   "Call a girl beautiful and you won't belive how much it will make her day." :)
   åh sorry glömde att utseendet är allt och det kommer göra mitt liv om någon kommer och bekräftar att jag är vacker :) Alltså jag kommer (uppenbarligen) bli så glad att hela min dag är gjord :) Alla problem är bortblåsta!!! För nu vet jag, jag vet, att jag är vacker :) Och det är trots allt det viktigaste, speciellt eftersom jag är en girl :) En boy skulle inte få sin dag gjord om han kallades vacker, han skulle ba "k bry", men en girl. En girl skulle ba "hela min dag är nu gjord :) du won't belive hur mycket den kommentaren om mitt utseende gjorde min dag :) You woooon't beeliiiiive it, brb ska köpa lite skor och väskor och nagellack för att få mer utseendebekräftelse cuz that's how I, as a gurl, roll".
   Jag tror min stora skräck för att bli/vara blåst grundar sig lite i att jag bara skulle bli ett *PrEtTy FaCe* då eftersom en dum tjej automatiskt är ett objekt som inte kan värja sig från att objektifieras pga blåst. En tjej fördummas ju liksom naturligt per automatik och om man på det faktiskt är blåst så ligger man risigt till. En annan del av skräcken grundar sig på blåst=fattar inget=maktlös=kontrollbehov ej uppfyllt, men alltså det är väl en annan femma.
   Ordbajsar på detta sätt pga borde plugga men alltså ja. Det var väl värt ändå. För dessa jävla motton som cirkulerar om att en tjej ska vara så eller så eller så och alla grundar sig på hur hon ser ut eller hur hon tillfredsställer en man. Dessa motton är fan fucked up. Och alla ba SoOOoOOoOo TrUeEeeeEeeEEEEe och jag ba ANALYYYYYYYYYS :)
 
 
NU ÖVER TILL: EN KATTHISTORIA
   Idag såg jag en liten gullekatt sitta i trädet utanför vårt fönster pga hade blivit uppjagad där av annan asstor monsterkatt. Kattis (minikatten) satt i trädet och sen kom Kattos (monsterkatten) som var typ lika stor som ett litet jävla lodjur (har aldrig sett ett lodjur i verkligheten så egentligen helt ogrundad jämförelse men) och ställde sig under trädet och såg ut såhär "mmmmm jag ska äta upp det *dregglar och slickar sig om munnen* mmmmmmm". Och min mamma fick panik och ba "KNACKA PÅ FÖNSTRET SÅ KATTOS GÅR (hon sa ej kattos men för er skull)" och panik utbröt såhär:
Jag: *baknar frenetiskt på fönstret i panik* JONATHAN SPRING UT OCH SKRÄM IVÄG KATTOS
Jonathan: shit shit katten shit shit uouuouoo (gjorde konstiga ljud och sprang ut)
-Kattos skrämdes iväg och alla andades ut och Mats ba "herregud blir ni rädda för detta staaaaaadsbooooor (han kommer från småland ok)". SÅ KOMMER DEN TILLBAKA mer hungrig än någonsin och är verkligen påväg upp i trädet och Kattis har panik uppe i trädet och kommer inte ned och allting kaosar och sen KLÄTTRAR KATTOS UPP I TRÄDET PRECIS UNDER KATTIS GREN OCH DE BÖRJAR TYP SLÅSS I TRÄDET FÖR KATTIS BA "kom inte hit kom inte hit u jag vill inte!!! *viftar med tassarna*" och kattos ba "MMMMMMMM MMMMMMUMS DREGGEL UÄK".
   Och jag fick världens panik och ba JAG KAN INTE KOLLA DE KOMMER DÖ JONATHAN UT RÄDDA KATTEN AAAAAAAH KAN INTE KOLLAAAAA och mamma ba SLÅ PÅ FÖNSTRET SLÅ PÅ FÖNSTRET och sen sprang Jonathan ut och fick iväg Kattos och allt var kaos och jag skakade och alla skrek och sen skrämde vi iväg Kattos och Kattis vågade äntligen komma ned och jag var skärrad för resten av kvällen och är numera rädd för katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0