En dröm en överbelastad hjärna

   Har precis kommit hem efter världens finaste skidsemester med Nikki + familj. Har mått sjukt bra. Har haft stressen lite i bakgrunden av mitt huvud men inte så värst farligt och har inte rageat på något. Alls. Förutom lite igår kväll när jag och nikki ba FUCK KARLAR NI SUGER VI HATAR ER FUCK YOU men annars har det varit lugnt. Och bäst. Och jag har bara skrattat jättemycket hela tiden för att allting har varit soligt och fint och bäst. Livet har varit bäst. Ville bara säga det. Att mitt liv är bäst, för det mesta, men att det är de arga stunderna smo ofta får vara med på bloggen. Och de SUPERLYCKLIGAOHMYGODLIFE-stunderna, men allt mellan är liksom bra liv. Har aldrig ett behov att skriva det för vet ändå så väl att mitt liv är fint och bra och bäst.
 
   Men nu är jag som sagt hemma igen och kapitalismen och kvinnohatet och främlingshatet påminner sig och säger "Du måste göra något åt detta Jessica!!! I alla fall skriva om det på din blogg så du, vid argumentation, redan har utlagt och formulerat hur du tycker och tänker". Hehehehhe. Men jag har haft det bra i Gesunda. Himlans massa bra. Bara så ni vet.
 
   En gång i livet ska jag tillbringa tid i ett sådant rum i Paris med någon man kan pussa på, vin, cigaretter och bröd med brie. OBS varning för pretentiös där men jag bryr mig inte ens lite för den drömmen är så bra. Vill samla alla mina älsklingsförfattare i ett inlägg för övrigt? För de är ju så fina att bara deras egna ord kan beskriva. Hoh åh dessa författare. Återkommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0