fancy och fejs // JAG BEHÖVER ME SOME BIObi

   Alltså SAKNAR att vara fancy. Saknar allt nice. Är bara ett kläggigt stressmonster nuförtiden, och det är KLÄGGIGT alltså äckligt för jag VILL INTE vara ett monster. Måste hitta till fancyness, mest för att hitta tillbaka till en stabilitet, har samtidigt lovat mig själv att inte köpa kläder förens jag lyckas dra mig till stockholm och kan shoppa loss på apparel :P Bästa bästa bästa apparel. Man kanske kan vara fancy utan fina kläder HAHA skoja HAHA skoja igen jag lät sjukt ytlig där. Men det är jag väl, alla vet ju att utseendet ÄR ALLT. HALLÅ! VISSTE NI INTE DET! Jorå ni visste ;) Här är en påminnelse annars:
 

 

  

 

   Nä ska försöka sluta vara så bitsk, folk blir tydligen rädda (OBS EJ PIK jag har märkt att folk blir rädda för mig ahhahahehehhiho). För övrigt tog jag bilderna från Genusfotografen och han är ju så sjukt flummig liksom "vaaää kvinnor och män framställs olika pga kön hääää kvinnor duger bara till sexualisering det är fel ööööäääh världen ni måste öppna era ögon för patriarkatet äääääh" - är inte det löjligt så säg. Dessutom skriver han några konstigheter om fiskporr, alltså är inte så insatt men fiskporr? Någon som gillar det är uppenbarligen gAnSkA sÅ rUbBaD öÖöÄääÄåÅÅåHhhH.
   Nej juste. Sluta vara bitsk var det ja. Förlåt. (Som om jag någonsin kommer sluta HA)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0