hhej tönt

   Alltså HA HA jag är så himla töntig. Varför?? Varför är jag så töntig??? Det är kult men ändå. Jag gick precis in på jessicaspersika.blogg.se för att gräva en fram en bild från Paris och demostrera min töntighet men hittade en massa annats gos??? Åh jag som måste sooova nuuuu. En gång i tiden (när jag hade oändligt många bilder på datorn som jag samlat på mig under x antal tid, innan jag fick macen) brukade jag göra peppinlägg med bra bilder (mest coola människor eller män jag trånade efter) för att peppa. Dessa inlägg var SÅ HIMLA FANTASTISKA men just nu har jag inte en så stor samling att det är möjligt riktigt. Någon gång kanske.
   Lite annat blandat, roligt som jag stötte på var..... trummvirvel..... *gör ett nytt inlägg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0