kaoz

    Alltså min lillebror dunkar HELATIDEN "scream and shout" med will.i.am (bästa ordleken) och britney så jag finner mig själv HELATIDEN sitta och gunga helt casual i ett annat rum. Den är fett katchy? OK. Inatt drömde jag att jag och Blondinbella haffade/att jag var hennes pojkvän Odd och nu känns livet bara allmänt awkward.
   Pluggar även judendom och får panic at the disco över hur jag sedan ska formulera uppgiften som är provet. Livet är upside-down med andra ord, mår inte så bra, känner mig stressad, vill egentligen göra absolut ingenting men skall på bio och öldrick med Elsa ikväll så hoppas det ska pigga upp mitt hjärta eller nåt. PUSSpusskramgos
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0