men är du klok!

   Alltså detta med att läsa igenom sin gamla blogg är förjävla gosigt. Muntrar upp. Så mycket man inte tänkt på på länge, som den gången när jag + syster skulle till Göteborg på miniweekend och José Gonzalez spelade precis utanför vårt hotell. Det var magiskt. Eller när jag skriver "efter det gick jag på körskole-möte-grejsimojs, snart börjar jag övningsköra!!" och nutida-jag ba "JAG HAR FUCKING KÖRKORT AAAAAAAAHERMERGERD".
   OMG PÅ RIKTIGT HITTADE NU INLÄGGET "idag var min första dag på callis" omg från och med nu blir det spännande. *live-updaterar-på-nutida bloggen-om-dåtida bloggen*. Okej nej måste sluta läsa får panik över hur fort tiden går. Kommer "fredagsmys"-låten från 2010? Lyssnade jag på ONCE 2010? Kollade jag på Community 2010? Var det då jag klippte av håret första gången??? 2010?? TRE ÅR SEDAN TYP. Då hade vi fortfarande Global.
 
Glorydays :P
 
 
   Alltså allt är så himla tok. Man borde inte titta i sitt förfutna för mycket ha ha, man borde låta det vara där borta. Jag har skrivit så himla mycket om honom. Honom honom HONOM hOnOm HoNoM ja det där uuuuuuh orkar inte att jag skrev så pass mycket om honom orkar inte att han fortfarande finns i mitt huvud orkar INTE att det är det mest orealistiska jag någonsin varit med om? Om man slår ihop alla mina dumma crushes genom livet typ bertil alla karlar och ja, kommer inte ens på någon mer nu. Om man slår ihop dem så kommer man typ ändå inte upp i hur MYCKET jag tänkte på Honom med stort H och så vidare. Förstår inte vad grejen var. Förstår inte vad grejen är. Kommer nog aldrig förstå det, tror jag, förutom om något skulle hända ochsåvidaresåvidare men eftersom det ej är aktuellt så kommer jag nog aldrig förstå den aspekten hos mig själv som är honom. Ja. Det är fan lite sjukt.

Kommentarer
Postat av: känns konstigt att kommentera på denna blogg kan du börja skriva lite på den gamla också så the awkwardness försvinner?

det är kanske ganska sjukt, men jag minns också de gamla inläggen från din blogg. typ "hösten i ettan"-inläggen. blir så känslosam och nostalgisk när jag tänker tillbaka, det känns som om livet bara bestod av glada dagar då och som att man allt var höstigt och fint och man var liten och konstig<3

2013-02-14 @ 23:14:39
Postat av: jez de mez

hahaha ok ska försöka men denna är så mkt gosigare :P p.s. vi är så jävla gamla för i år fyller 93orna 20 år, vi är nästa generation som fyller systembolag med andra ord :P

2013-02-16 @ 23:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0