panic at the disco

   Alltså min lillebror kom nyss in och ba "du får jag fråga dig en sak. Tycker du den här tjejen är söt?" *visar bild på blond tjej som tar kort på sig i spegeln och ler pilimariskt. "Eh ja hon såg snäll ut, och glad" *försöker vara normmedveten och inte säga utseende-komplimang ok skadad*. "Ah okej jag bara undrade, det var inget undrade bara".
   TRAAAAAAUMAAAAAAA alltså om min lillebror på elva år OBS ELVA FUCKING ÅR EN ÅLDER NÄR ALLA VAR IHOP NÄR JAG VAR ELVA HERREMIN USCH FOLK PUSSADES JU FÖR I HELVETE USCH BARN SOM PUSSAS UUUUSCH skoja men är traumatiserad :) I alla fall; om min lillebror på elva år har börjat tycka att tjejer på något sätt är attraktiva är ju detta det största traumat i mitt liv. TRAUMA. TRAUMA. TRAUMA. Alltså söt som ville höra min åsikt (varför? Tycker han om mig?? He he) men never the less trauma :) Bu kan man inte bara hoppa till att han är typ vuxen och har en flickvän som han *kilar stadigt* med så jag inte behöver tänka på alla saker som kan gå fel HAHA ok konstig och överbeskyddande men seriöst. Detta känns inte bra.
 
   Kompenserar med bild på djur i vanlig ordning. Alltså när min bästa vän skaffade kille i sexan så pussades de på munnen OCH JAG TROR NÅGON GÅNG MED TUNGA HERREGUD DE VAR BARA BARN och en gång när vi var hemma hos killen som hette Robin så kom hans storebror in och kastade en kondom på det unga paret. Som ett skämt för att skämma ut sin lillebror såklart men alltså USCH VEM GÖR SÅ PÅ TOLVÅRINGAR DE HAR INGA SÅNA TANKAR OK DE ÄR ÄNGLAR FÖR FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0