Planer // Kate & Leopold

   För att avsluta på en happier note så tänkte jag bara droppa att Hugh Jackman är så gudomlig. Alltså verkligen. Jag tycker dock han har blivit lite sämre med tiden pga spelar bara roller som anspelar på hans MUSKELSTYRKA ARGH! Men förr, på den gamla goda tiden när han bara var en musikalkung från Australien (ha ha dat beskrivning) så var det en helt annan sak. Jag tänker på filmen från min uppväxten som jag och mamma tittade på på VHS, Kate & Leopold. Kärleksfilmen om en man och en kvinna som hittar varandra genom några hundra år. Åh dat love.
 
Åh han är väl den manligaste någonsin. Australiensisk (säger man australisk? Verkar så?) - men man kan låtsas att det är brittiska, lång, fint hår, smile-gropar (långa), charmig, trevlig, LÅNG, kan sjunga. Hugh Jackman, vilken män. Han är liksom man-XL pga lång och bredaxlad <3
 
Och ja, hårig. Ej babyrumpa tack så mycket. Tänkte bara throw that out there.
 
Men alltså bara, kolla på hans perfektion till ansikte.
 
 
   Ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att han var bättre innan Wolverine (när han var bäst, dock) då han biffade upp sitt allt. Han var fan gud på riktigt i Kate & Leopold. Åh baben. Är glad trots Bully eftersom jag börjar klockan tre imorgon :') Livet blir bra då och man orkar vara glad HAHA ja. Jag ska till stan 13.30 och klippa mig, sen köpa en goood chai latte, repa lite repliker med Ellen, lyssna på projektredovisningar i skolan men mest spana in våra bäz-lärare och spekulera i bäz-framtid, vara extra sovmorgonsfin och bara må allmänt bra. Det är planen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0