sinnesstämningar och så vidare

   Såg en sak diverse saker och kände bara hur jag blev daskad i ansiktet av en :P-tunga. Ja. Precis så. Den här: :P. Och sen att bli slagen i ansiktet av dens tunga. Livet är konstigt och konstigt och konstigt. Blir inte bättre att jag sitter och trånar efter lärare i två timmar under projektredovisningar. HAHA. Alltså nej. Blir ej bättre. Men vad ska man göra rååå? Det är tråkigt annars.
   Såg Kate & Leopold idag. Hugh Jackman - du är det finaste jag veeeeeet när allt annat här är faaalskt och fel. Och så vidare. Den filmen är så fucked-up söt. Jag förstår äntligen alla människor i romantiska komedier som någon gång i filmen står och skriker "alla jävla uppfattningar om kärlek som Hollywood gett oss är bara SAGOR det händer INTE ARGHHHHHH *slår sönder något alt. gråter lite*" - detta sker såklart innan de själva slutar i ett kärleksförhållande i sann hollywood-anda och det visar sig att "NEJ! Det händer inte bara på film! Det händer i mitt liv också!". Men i alla fall när de sitter där och skriker över hur romantiserade filmer ger oss fel uppfattning om kärlek brukar jag jämt sitta där och ba "Chilla. Varför blir du galen. Vilken fel uppfattning. Det löser sig det gör det alltid det kommer ordna sig". Men jag kanske har blivit cynisk, eftersom ingenting någonsin händer i livet :-)
   Nej men på en mer seriös note så tog mitt liv stopp när jag blev sjuk och jag förlorade diverse bra rutiner/livet. Men nu börjar jag bli rastlös efter stoppat liv och tycker att det kan sätta fart igen. Det började ju bra förra helgen men jag hinner liksom inte med något, jag jobbar bara. Imorgon är det alla hjärtans dag. Då jobbar jag (tar att jag är singel då ;P). Och då tänker jag ha rött läppstift i "alla <3-ns dag"-anda men egentligen bara för att vara rebellisk mot att jobba. Vet ej hur det är uppror men. Då kommer jag få servera diverse kära par som ba "ska vi ta oss en liten middag innan kärleksbion" och jag ba "ahmen snälla gå jag vill sluta jobbet". Alltså jag tycker verkligen om mitt jobb egentligen, är bara mycket just nu och så vidare.
 
   Here, have some screenshots på när Hugh Jackman gosar in sig i Meg Ryans nacke. ALLTSÅ han är verkligen som en människa XL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0