*trumvirvelfortsätter*

Denna lilla bildserie. Älskar honom så mycket av diverse anlendingar.
 
Mig själv SOM AVATAR!!!
Amelie
 
HITTADE den faktiska parisbilden med bildtext "vi hittade fint random torn", ruuuulig ;P
 
Mig själv i lugg, den korta perioden då den var gosig och jag var fancy.
VÄNTA VA HAR MITT HUVUDANSIKTE VARIT SÅ HÄR FINT NÅGON GÅNG ENS JAG MINNS DET EJ MEN JA HA fuckedup
 
 
HÄR ÄR SLUTLIGEN FINA INLÄGG MAN BLIR (jättejättejätte)GLAD AV
my little harp tells me to make a choice and the be strong
när man har haft en dålig dag
tack för tacket
blåögd? nä. men trött och längtande och annat. just nu iallafall.
it's rubbing elbows with the moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0