1 januari :-)

    Måste bara. Har aldrig tyckt att Cimon MED C Lundberg varit snygg pga har sett retuscherad ut enligt mig, har egentligen inte lagt ned varken tid eller tanke i detta men liksom bara så i förbifarten. Så idag hamnade jag på en av hans bilder på instagram. OKEJ VA har han varit så här snygg hela tiden förstår inte minster skiljetecken. Han såg mycket mer rough än vad jag mindes och ja, nu känner jag mig som ca världens töntigaste människa som skriver ett inlägg om en mans utseende men alltså wattafak yolo och så vidare jag får väl för lite action. Sitter å läser hans blogg nu dock för å få grepp om människan bakom. Så ni vet. HAPPY NEW YEAR FÖRRESTEN!!!!!
   Det är allt jag kommer nämna på den punkten. Bojkottar nyår lite i mitt hjärta. Men hade mitt livs bästa nyår i natt, så det var ju fint i alla fall. Fantastiskt jättesuperfint.
 
   Tillbaka till Cimon: “Skäms på er. Fy skäms på er, för att fortsätta skicka ut dom på en jakt istället för att aktivt få dom att förstå att det inte handlar om att hitta sig själv, utan att redan vid första tvivel förstå att det inte finns något att hitta, det är redan där. Fasen att gå igenom är det otillräckliga stöd ni ger ifrån er genom att skicka ut en ung människa på jakt, istället för att göra den man är och alltid varit accepterad.”. Från hans första föreläsning. Fint! Klok! BRA! Behövs fler sådana och som inte bara strävar efter att se ut som honom utan tänka åt det håller, för, utseendet är faktiskt inte allt. Upprepar saker som detta för mig själv, huvudsakligen, för att jag ska få in det djupare. Lika djupt i mig som alla normer nästlat sig in.
 
   MEN HÖRNI! Gott nytt år! Nu ska jag fortsätta gosa. OBS har fortfarande inte kommit fram till hur jag ska hantera detta med snyggkarl. Åh jag som älskar kontroll över allt annat. Eller ja. HAHA. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0