även ang. värdigheten kvar sedan måndags

   Det enda jag har att hålla fast vid vad gäller värdighet i Svenska B:
Tack Jessica! Fantastiskt bra jobbat, trevligt skrivet och goda tips med mycket innehåll.
   Från min lärare. Om boktips (ASBRA boktips faktiskt, de flesta) jag skulle skriva men glömt och så hetsskrev jag de på 1.5 timmar innan julbalen med två timmars sömn i bagaget. Hade personalfest kvällen innan och var väl konstant bakis hela dagen inkl. när jag skrev boktipsen. Sov 12 timmar efter det. Men slog iallafall personligt rekord i alkohol-drickande på personalfesten. :) heheheh skoja bara. Nej seriöst. Men bra kämpat Jessica *klappar mig själv på axeln*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0