bam

   Publicerade lite utkast sådär baahhhh. Kände att det behövdes rensas men tycker inte om att kasta bort saker osv så fick publicera de istället. Konstig jag är ibland (när jag läser gamla inlägg) men jag är asbäst också. Så.
   Alltså. Bara så ni vet. Allt som har med Paris att göra är bäst, Paris är bäst. Så fantastiskt. Måste åka dit så fort jag skaffar pojkvän! Alltså ni vet att detta är mest på skämt. Man kan göra saker ensam, jag är väl ändå en av de som tror på det där med "köra ensam" ganska så stenhårt.
   Jag tror denna nya minihets är att 1. jag har fått för mig att det är aktuellt mellan mig och snyggis karlis igen. Vilket det inte är. Är aldrig, funkar inte, ska jag kära ner mig så borde det vara en ny "hade det hänt så hade det redan hänt" med snyggiskarlis, liksom. Jaja. Sedan 2. nytt år nya hetser med ny kraft. Ja. Jaja. Men vill ju så gärna gooosaaaa. Och har förvissa fått GOSA JÄRNET med livia och nikki under de senaste dagarna vilket är fantastiskt för det är som en helt ny nivå av avslappning i umgänge med andra. Alltså när man bara andas och inte bryr sig ett skit om något, som att vara själv fast med två gosisar så det blir lite gosigare helt enkelt. Asbra. Vill dock gärna ha en gos jag kan pussa på krama på hångla med ligga med vakna med kyssa på och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0