BRIE nagellack och BONES

   Vill ju sätta på min nya box med BONES SEASON 7!!!! Men om jag börjar kommer jag aldrig kunna sluta. VET NI vad som hände igår förresten:
   Nagellack WHAT UUUUP på tår OCH naglar. Synd att inte många fick se OBS pik mot att jag inte fick varken nyårskyss eller nyårsannat. Hehheeh skoja. Men visst vare fint!!! I love dat shit. Skoja jag har aldrig nagellack men det var kul så länge det varade.
   Alltså jag känner ju hur jag börjar återgå till min hetsiga skrift nu men vem bryr sig jag åt nyss massa brie. BRIE ÄR FAN BÄST i love u brie. Frågade mamma om vi hade brie hemma härom dagen och hon ba "nej men du får väl köpa det om du vill" så jag köper med mig brie hem idag och vad hittar jag i kylen? TVÅ brieostar som hon köpt till mig. Jag ba "ååååh neeeeej nu måste jag äta brie fan vad jobbigt och inte asGOTT". Så nu har jag ätit brie och är pepp. Det var allt. HEJS!
 
p.s. jag har min egensydda pyjamas på bilden, JA jag har madskills. d.s.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0