Darcy

   HALLÅ! Kom på en grej; ledighet är inte bra för mig?? Inte längre än en helgs ledighet, det är perfekt och så mår jag bäst. Men mer än en veckas ledighet psykar med hela min hjärna mitt huvud mitt allt osv. Vet ej hur jag ska klara av studenten helt seriöst för jag kommer ju ca dö av understimulering men jaaa okkkkkk. Behöver my rutiner ju. Är mer tacksam än någonsin just nu att jag kommer ha jobb då i alla fall. Men ska fortsätta läsa min finaste bokis nu, BÖCKER ÄR FAN LIVET ÖÖÖÖÖÖH de är verkligen det. Fågeln som vrider upp världen nu alltså, skulle läst ut den för x antal veckor sedan men klantade mig lite osv. Nu är jag back on track dock. Å varje gång jag läser i den boken hamnar jag någon helt annanstans med allt. Det är skönt. Haruki Murakami är bra. Bäst. Hejs rå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0