En jävla massa prat

   Jag tycker om att vara själv. Ensam. Ensam är stark. Ensam är stark. Skönt att vara ensam, med sig själv och sina tankar. Inte bry sig om en massa annat eller tänka på en massa annat eller anstränga sig för en massa annat. Bara ta hand om sig själv. Så.
   Är fortfarande depp och hjärtmjuk efter Rust and bone. Den var ju så fin. Inte så depp men lite skör kanske. Bräcklig och så vidare. Har återupptäckt bon iver så himla mycket bättre nu, TACK BÄSTA FILMEN FÖR BÄST SOUNDTRACK :') Hade glömt hur bra Justin var, eller visste nog men lyssnade inte så mycket. När gud skapade Justin Vernon tänkte hen nog "nu ska ni få något riktigt fint, världen. Ett guldkorn, något alldeles fantastiskt och underbart. Inte för att ni förtjänar det, men för att ni behöver det. Kanske lite bägge. Varsågoda". Och vi ba TACKTACK :))). Ang. mitt inlägg om hälsohetsen nyss (typ i förrigår el. nåt) så måste bloggis förstå att jag alltid ragerar av mig på bloggis, när jag är som argast och måste få ut allt. Så den (praktiskt taget) enda gången jag är arg är när jag skriver arga inlägg. Sen går det över för jag fått ut allt. Så jag går inte runt och är arg. Trots vad min blogg kan visa. Dessutom diskuterade jag detta med hälsohets med mina gosisar och blev lycklig i hjärtat över att vi förstod varandra. Att vi förstår varandra. Att man kan förstå och förstås av någon eller några, typ.
 
 (visst är han fin!!!!! visst ser han fransk ut!!! Han är belgisk.)
 
    Hheheheh sen kom jag hem igår och blev sur igen över alla minimufare som ba "åh ska köpa ralph lauren har ju råd med det eftersom mami och papi är rika, det borde de få vara! eller hur? skit i folk som har det svårt jag vill faktiskt ha en klocka för 20 000 för det är status :)" när de samtidigt nästan aldrig förstår ett skit om politik för att de helt enkelt inte bryr sig. Inte för att de är osmarta på något sätt utan för att de växer upp med en politik som de inte ifrågasätter, eller blir omgivna med en politik de tar åt sig bara sådär utan eftertanke. Jaja. Det bästa var när min vän som jag trodde var en sån som inte bryr sig om politik, hon är världens finaste men jag har aldrig tänkte att hon tänker på sånt bara för att vi inte brukar prata om sånt. Men i alla fall sa hon att hon stod på en "sida" som var motsatsen till var hennes föräldrar stod politiskt för hon hade skapat sig en uppfattning om politiken och tyckte att Här står jag. Det var fint att hon tänkt efter för jag träffar typ aldrig människor som står på andra sidan mot sina föräldrar. Ja. Det där var en parantes om min vän, det jag egentligen skulle säga var följande: Jag sitter hos mormor å morfar och deppar över minimufare så går jag upp och ska borsta tänderna, rotar runt i en låda efter ny tandborste, tar upp en som ligger i ett litet platsfodral. Så tittar jag på den och ser att fodralet hålls ihop av en liten klisterlapp som är socialdemokraternas ros. Och på fodralet står det "borsta bort borgarna!". Och jag dog av humor över situationen samt lycka över mormor å morfar. Så himla söta gosiga fina bäst. Så himla glad att jag har dem. <3<33<3<3<3<33<<3<33<3<<3<3<33<3 kärlekshype. <33<3<3<3<33<3<3<3<3 Dessutom så har jag, efter Rust and bone, kommit fram till att moderaterna inte är ett så jävla stort problem i livet. Det finns mycket större och värre. Och när jag tänker så och sätter något slags perspektiv på det hela mår jag mindre dåligt över minimufare.
 
   Jamen hörni! Det var typ allt. Idag ska jag träffa min bästa skånegos Andrea å äta gott med henne + Loiz samt dricka gott och gosa järnet. PEPP!!!! PUSS LOVE LIFE HOPPAS NI OCKSÅ GÖR DET (obs inte ironiskt blev bara genuint aspepp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0