gick överstyr med politiken

   Blir alltid ledsen när politiker backstabbar varandra över dumma saker. Men ba "ERT FOKUS ÄR SÅ FUCKED UP KAN NI SNÄLLA FÖRA FRAM ERA FRÅGOR OCH VISIONER OCH GÖRA NÅGOT VÄRT ISTÄLLET FÖR ATT KLANKA NER PÅ ERA *MOTSTÅNDARE* ÖVER OVÄRDA SAKER HERREGUD VÄX UPP FÖR FA AN". FAN kan någon vara lite ideologisk eller jag saknar det i ALLA POLITIKER I RIKSDAGEN ARMARGAD fattar inte socialdemokraterna att de har förlorat styret pga blev lata och glömde vad de stod för och nu bara velar runt mellan allt och ba "vänta hur står vi igen i frågan om skatt? Sänka/höja??". ALLTSÅ skoja min hjärna fungerar inte men seriöst blir ledsen ok jag upprepar nu bara Virtanens text men enda skillnaden mellan Virtanens/min text: jag gör det helt ologiskt osammanhängande utan meningsuppbyggnad eller svensk grammatik. P.S. tack virtis för du lärde mig ett nytt ord; patos. Det var kult och JA jag har helt gett upp uppbyggnaden i detta inlägg men ja det är väl som våra politiker och uppbyggnaden i deras politik. HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0