Glatt pepp

   OKOKOK STOPP!!!! SUPERVIKTIG INFORMATION!!!!! För det första; förlåt för jättemycket depp och hets på les bloggish men det är här jag skriver av min överarbetande hjärna så skitsamma, vem bryr sig, det behövs.
   FÖR DET ANDRA OCH SUPERDUPERVIKTIGASÅHIMLAVIKTIGT (speciellt i min förhoppningsdipp när jag tror att alla (killar) är ambitionslösa); stalkade väl upp Edward Norton (min E.W.) lite igen och guuuuuud. Hade glömt hur fantastiskt han var, och han är ändå LUF:are. När jag tycker om någon trots att jag tycker deras politiska åsikter är lite off så vet jag att jag tycker om hen påååååå riktigggggtttttt. HAHA säger jag om en kille jag ca aldrig pratat med, skämde ut mig inför genom att skriva osammanhängande fb-meddelande till SAMT(!) blev crushig på endast för att han såg ut som Edward Norton. Edward Norton (riktiga) är ju dock himlans fantastisk så jag förstår ju hur jag tänker. Sen visade det sig bara att Edward Norton (min) var fantastisk likväl! Ojoj.
   Läste nyss att han (BLAND ANNAT alltså detta är så stort för mig) blev antagen på Harvard och Oxford. HARVARD OCH OXFORD ÄR DETTA ENS SANT SÅ TOK. Han valde i alla fall Oxford (england framför USA jaaaarrrååååå fast jag vet ändock inte anledningen till valet så jag kan väl inte säga något).
   Han läser massor av fantastiska böcker så att jag smälter och detta trots att han är en kille som gillar "Jan Björklund" på FB liksom. Han har jobbat en massa år och gjort saker av sitt liv och jag ba VARFÖR HAFFADE JAG DIG INTE DU ÄR PERFEKT OCH FIN OCH PERFEKT och ibland lite pretantiös (LITE) men jag verkar attraheras till det så att eh DU ÄR SÅ BRA VARFÖR BOR DU INTE HÄR, ALLTSÅ I MIN SÄNG.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0