kaoz

   Ok upptäckte just att jag var sjukt samhällskritisk i min svenskauppsats om Fågeln som vrider upp världen. Hahahhah hade ingen aning. Roligt!! Har inte vågat läsa texten förens nu och jag förstår verkligen vad min lärare menar när hen säger att jag inte är tillräckligt felfri i det svenska språket men det värsta skrivs när jag är oinspirerad. Alltså då är det verkligen kaos och mayhem i alltet. Undrar varför svenskalärare har någon grej att hjälpa mig få bra betyg (högstadieläraren min gav mig ett MVG trots att den sista, stora, betygsavgörande uppgiften skrevs full med engelska ord och tokigheter pga. släppte kontrollen och skrev som jag tänker)? De ser hur mycket jag älskar svenska men att jag inte riktigt är quite there så de ba "ok det är synd om henne". Skoja, tycker bara lite synd om mig själv nu, därför jag skrev den sista meningen hahahha ska sluta blogga herregud hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0