panic at the disco

   Veckans undermedvetna (and I'll deny it if you tell) projekt kan väl kanske gå under namnet "bli kär i snygg-karl". Lyssnade lite på hans musik och kom en bit på vägen pga så söt samt throwback till när ett projekt som detta inte behövdes. Skoja det är inget riktigt projekt. Saknar skoggsis och borde väl sluta dricka alkohol eller nåt. Har haft en dålig dag och så pga diverse men hade lite highlight när jag träffade söta vänner som är söta och gör allt lite. gladare. Bu. Dålig dag att ha en dålig dag och så vidare orkar inte prata är trött borde sova ska upp om sju timmar men jaja shit same. HAHA å DÄR försvann all meningsuppbyggnad ever existed i denna text.
   Men vi kan låtsas att livet är gos jämt och inte slog mig med den mest seriösa identitetsskakningen idag. PEPPBILDER IS COMING (vsg i förhand)
 
 
(jag tycker att jag är rolig för att jag kallar ryan gosling för ryan GOSling så gosig)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0