random babel ÅH VÄNTA VAD OVANLIGT

   Läst på poeter.se när jag letade efter en "sportdikt" till min lillebror. "Lite om fotbollen ,denna mest manliga njutning, även om kvinnorna också har börjat \"leka med lädret\" " ;)))) fräscht.
 
"Jag vill att Sverige ska vara ett land där den som för tillfället står i värmande solsken ska se det som en fullkomlig självklarhet att hålla ett paraply över den syster eller bror som hamnat i hällande ösregn."

Citat från Håkan Juholts linjetal.

"Människan lever i allmänhet i samhällen o grupper. Vi tar hjälp av varandra när vi försörjer oss. Med ett ord kallas det solidaritet"
Citat från Helin Ibrahim Osman
 
   Alltså egentligen random citat jag hittade på fb som var fina osv eller jaja jag har väl blivit krejzy å ba POLITIIIIIIK fast egentligen vet jag inte SÅMYCKET. Ändå tillräckligt för att veta något. Typ. Jaja tror för övrigt jag gör någon konstig protest mot samhället genom att äta chips å dricka cola på en torsdag pga har hetsat så mycket över HÄLSOHEEETS i veckan. Man kan ju liksom inte bara sitta å dricka cola å äta chips på en vardag om man inte är lite knäpp, psssst då blir man tjock. Eller så är det inte någon undermedveten protest utan bara ett försök att leva kvar i jullovet som tog slut för en vecka sedan ÅH jullov where are thou? I vilket fall är det konstigt. Men gott. Så jag är glad. HEJSDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0