SKANDAL!

   Alltså hej borde sova pga så sjuk har egentligen däckat för länge sedan MENMENMENMEN HALLÅ!!!!!!! Okej Scandal - serien of my life, har två huvudpersoner. Kerry Washington som spelar Olivia Pope och Tony Goldwyn som spelar Fitz aka USA:s republikanske president (uä republikaner OBS han är så sjukligt bäst ändå tok).
   I'm just gonna go ahead and posta lite bilder på dem för att JAG ÄR KÄR I DEM BÅDA SAMT DERAS FÖRHÅLLANDE I SERIEN DERAS ANSIKTEN VARENDA SAK DE GÖR ÅÅÅÅHÅÅHÅHÅÅÅÅHh
   Ser ni vad fina?????? OBS! Han är en sån man jag använder ordet "sexig" för att beskriva trots att det typ går emot mina principer att yttra det ordet OBS! Så fantastisk är han OBS!
   Och nu vändes min värld upp och ned på grund ut av denna upptäckt; minns ni Ghost när det var en superelak asdryg kille som var så hetsig att han verkade som att han försökte sluta sniffa kokain eller något, han som mördade Patrick Swayze trots att de egentligen var kollegor och vänner?? :(((( Det är Tony Goldwyn fast typ 20 år yngre, ser ut som hans ansikte är en babyrumpa samt världens mest osympatiska, OSEXIGA karaktär:
 
NU:
 
   VAR VÄNLIG växla mellan dessa två tider och TA IN förändringen från pojkvasker till MAAAAN som regisserar och äger allt som är mitt hjärta. Herreminje. Dööööööör. HAN VAR FUCKING MÖRDAREN I GHOST VAD ÄR DET HÄR TONY GOLDWYN VAD. ÄR. DET. HÄR. En annan kul sak; Kerry är 17 år yngre än honom. Han är 60:a och hon är 77:a. JA VÄRLDEN, ALLT FÖRÄNDRADES JUST.
   Lär väl antagligen vara något allvarligt fel på mig då jag attraheras till en 60:a till döds så pass att jag vill hoppa på närmsta man så fort jag ser Tony Goldwyn (var vänlig döm ej om du inte sett Scandal eller eventuellt har läst detta inlägg Kunde kanske inte sluta eller låta bli / faller tillbaka i gamla vanor). Och samtidigt tycker att hans 30-åriga jag är så. mycket. sämre. och inte alls ens attraktiv faktiskt. Antagligen ett allvarligt fel där. Vem bryr sig YOLO Tony Goldwyn är fan bästa mannen alltså DÖR.
P.S. Är du ändå på väg att döma så KEEP IN MIND!!!! att Johnny Depp är 63:a. Såatteeee. JUSTE! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0