Tack på förhand

   Har ju lite diverse kriser titt som tätt nu för tiden. Tiden. Åh. Den går så fort. Nehehehe men seriöst jag får panik det är 2013 nu, och inte för att det egentligen spelar någon roll men liksom en liten kanske det spelar eller något. NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER LET'S MAKE IT THE BEST ONE skoja. Men har bokat upp min vecka nu lite så det känns bra trots att jag verkligen. borde. plugga. buhuhuhuhu. Imorgon ska jag på bio och dricka gotte med mallzi, sedan jobbar jag torsdag och har teatermys med tjejerna, på fredag ska jag ut med louise och andrea (!!!!) och slutligen på lördag ska jag på födelsedagskalas hos cissi vilket ska bli läskigt. Hon är 22 och har gamla vänner osv osv och jag känner typ ingen där förutom madeleine och cassandra och det kan ju bli awkward. Så. Sedan lär jag antagligen eventuellt städa och plugga absolut hela söndagen. SÅ WEEK SET OCH SÅ. Löser sig. Livet löser sig. På något vänster. OM jag får MVG i matte C, om jag inte får det är det sorgligt på många plan.
 
   Vad som skulle lugna mig :) :
 
 
 
i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0