Utkast: Mars 25, 2012

Cornelis musik är typ det mest värda någonsin. Vad konstigt. Att en person kan göra så mycket?! Jag tror "gåvan med ord" är den bästa gåvan någonsin. Svårare att briljera med, men desto vackrare när man kan. BÄST.

Hon dansar och blundar så nära intill, hon följer i dansen precis vart han vill.
Han för och hon följer så lätt som en vind, men säg varför rodnar Cecilia Lind?
Säg var det för det Fredrik Åkare sa: Du doftar så gott och du dansar så bra.
Din midja är smal och barmen är trind. Vad du är vacker, Cecilia Lind.
Men dansen tog slut och vart skulle dom gå? Dom bodde så nära varandra ändå.
Till slut kom dom fram till Cecilias grind. "Nu vill jag bli kysst" sa Cecilia Lind.

Jag är en slusk. Jag är ett svin. Jag gillar snusk, men du är fin.
Du dricker vin för njutningens skull, men jag gillar vin, för då blir jag full.
Såna som jag borde sättas i bur, eller hur?
Du gillar snyggt, men jag gillar skit. Ditt liv är tryggt, mitt hit och dit. Du kör omkring i dom sportiga bilarna med dom små damerna med dom fåniga profilerna.
Tänk, att få sova till långt fram på dan. Tamefan!
Jag är en lortgris, tji hygien. Vad har du gjort, du som är så ren? Du är förfinad och sofistikerad. Jag är förfallen och degenererad.
Tänk, om vi skulle ta och byta nån dag, du och jag?
Jag är en slashas, du är en sprätt. Jag är ett as, visst har du rätt.
Men när du är död, står jag ännu på benen och diktar en gravskrift att huggas i stenen.
Död utan orsak, liv utan skäl, utan själ.

 
Trackback
RSS 2.0