Bo kaspers nya skiva? Vet inte än.

   Ska vi börja med att tänka på när jag älskade Simon Cowell så mycket. Sto o o o r crush. Som jag, mer eller mindre, kommit över. Hahahaha "mer eller mindre", skäms Jessica.
 
   Alltså jag kommer ju, självklart, att bli emotionellt helt jävla lost så som jag alltid blir. Ja. Mycket synd, sorgligt. MEN just nu är det än så länge kul. Och så, som det har varit förut, mysigt så. Men mark my words; störningen kommer visa sig även denna gång. Det känns som att det kommer drivas till den gränsen. Men aja. Jag brukar ju vara bra på att teoritisera fram en exakt motsats till vad som sedan händer. Så. Det kommer antagligen INTE drivas till den gränsen, betyder det. Alltså. NEJ JAG VET INTE UH 
 
   Men; tyckte det var jätteroligt av mig att när jag häromdagen såg detta
direkt tänkte "HÖHÖHÖ det är en udda film för den handlar om kvinnor ;/ ;'/ :'/ :'((((( "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0