:)

   Hej vet ni vad som hände igår. Jag skulle få skjuts hem efter KroGISH mhm och tydligen åkte jag i en bil som man fick röka i. Så alla satt med fönstrena öppna och rökte och jag ba "ja this aint gonna happen again" men så har jag, uppenbarligen, aldrig gjort det förut och tänkte aska ut genom fönstret. När vi körde 40 km i timmen??? Asken från cigaretten flög rakt in på min hals och brände upp min hud :) Det gör ont. Men jag lärde mig. Det var värt ändå men alltså jag har ett litet avlångt brännmärke på halsen nu? Japp. Imorgon ska jag fira midsommar. Det blir nog mkt roligt. Jag älskar Cameron Diaz i Den där Mary. Hon är bra osv men alltså okej skiver nu trots för trött för att skriva. Fick hem mina fin böcker idag. PARTYPARTYPARTYYYY hejsdå!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0