Frukost med Lelle

   Kan vi prata om hur sjukt jävla skitkul det var att jobba igår? Är så pepp på ikväll. HAHA menar såklart inatt eftersom jag slutar 3.00. Jaja det är jättespännande i alla fall med en massa människor och sen blir de fulla meeeen vad ska man göra liksom? Det var några moment (2) av kaos när jag mest ville gråta pga gästerna fick inte maten/trodde inte de skulle få den. Men bägge sakerna löste sig perfekt med att maten i fall ett kom snabbt efter att de frågat och maten i fall två ledde till att jag pratade med den fruktade kocken som svarade sjukt jättevänligt och gjorde min dag samt en skagen till mitt bord.
   En i bandet svepte en 6a Jack Daniels jag hämtat åt honom och sa "NU KÖRRR VI". Sen bad han mig om en öl och kysste mig på kinden mitt i spelningen och jag ba NÄ HÄÄ ni, det är inte Christer Sandelin, är inte Sandelin jättemycket en douche och jobbig? Denna hen var ju jättesnäll och trevlig. Men hörni! Det var Christer Sandelin. Jag googlade honom nu och såg ett klipp när han var med på Morgonsoffan (Lelle var på frukost hos Christer hahahha vad är detta för miniserie med frukost - bäst?). Han verkade jättemycket gosigare än jag hört från källor som har hängt med honom (KäLLLLOor) men jag hoppas att mina källor bara inte förstod ironi. Han verkade förvisso lite *hittar inte passandeadjektiv... nervös-douch?* på frukosten men alltså känns lite som att det är ett genomgående tema bland musiker. De är så plågade och osäkra att de knappt vet upp eller ner på livet. I alla fall männen, Nanne Grönvall var hos oss i förrigår och hon verkar ganska POWER. Så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0