Gudnatt

   En kan ju undra vem en är när man tänker på bilderna jag gillar på insta?? Aja. Kom hem från jobbet nyss, mhmmm, ba *åh jag har inte ätit på nio timmar är hungrig men ändå INTE ALLS!!!!! ARGH* tog iaf lite jordgubbar och två kex med philadelphia på. Så. M. Nice.
   Har hetsat Gatsby idag i (numera) vanlig ordning och HALLÅ JAG BESTÄLLDE HEM DEN IGÅR HUR FETT!!! SÅ FETT! Oki sidetrack; igår gick jag in på bokus för å beställa lite bra böcker jag vill läsa och hittade typ hela världen och ba "denna vill jag ha, och denna och denna och denna" och så var det en nyutgåva av massor Fitzgerald böcker som var sjukt FINA och jag ba "must have all of you". Landade på 16 böcker. Landade på 2200:-. Insåg verkligheten och klickade kryss på typ alla. Landade slutligen på Anna Karenina, The Great Gatsby och The Picture of Dorian Grey. Känns bra. Känns stabilt. Och har en plan att jag ska belöna mig med fler scott-böcker i livet när jag gör bra saker/får lön. Hheheheh. JA det jag egentligen skulle säga när jag började prata om Gatsby, i vanlig ordning, var att jag just såg en lista. "The Great Gatsby: EVERYTHING YOU NEED TO KNOW BEFORE SEEING THE FILM" hette den. Och jag ba uhuh nej har jag missat något *fyra Gatsby-sittningar senare* liksom. Och jag förstår att man inte kan ta allt med största allvar. Folk skriver konstiga saker på internet. Jag förstår det. Folk är dumma på internet. Dumma i huvudet.
   Men....... Daisy beskrivs som "A young, carefree, and beautiful flapper" och man ba nejnejnejnej käften nej hejdå det var allt nu ska jag snart sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0