mmmmhmmm

   Kan vi bara börja med att ge lite uppmärksamhet åt detta:
Snyggmusikern. Musiken texterna rösten människan. Alltså skärpning människor och börja producera mer personer som honom.
Lev Tolstoj. What the actual. VARFÖR HAR INGEN TIDIGARE KASTAT VALFRI (har ej läst alla, uppenbarligen, kan bara tänka mig) BOK AV HONOM I MITT ANSIKTE UPPREPADE GÅNGER TILLS JAG LÄST DEN. VARFÖR har inte Lena gjort det? Känner att jag *köper grisen i säcken* lite nu eftersom jag knappt ens läst något av Anna Karenina MEN LET'S CALL IT MY GUT.
Såg en film om gravida kvinnor idag, obs ej dokumentär, den hette What to expect when expecting och jag älskade den. Älskar kvinnor. Hatar att vara kvinna just nu PGA ALLA VÄRSTASTE SYMPTOMER SOM NÅGONSIN KAN UPPKOMMA VID MENSVÄRK rör sig just nu runt i min kropp. Yey me. God natt1

Kommentarer
Postat av: babybooooouuuuu

Kerstin pratade hela tiden om tolstoj,och dostojevskij :)) u be avis??? efter du läst anna karenina kan du läsa brott och straff baby, den verkar fett bra!!!!

2013-06-28 @ 13:22:15
Postat av: Anonym

neeee skulle inte byta lena för hela världen <33344566

2013-06-29 @ 13:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0