OM hets

   Men herre allt i min lilla låda. Var inne på Kensas blogg och alla flippade ur pga "du är för smal, bättre förr" "vadå hon är för smal, det är säkert du som är tjock å vill att andra ska va tjocka så du känns ok" "glöm inte att äta kenza fast du är stressad du har gått ned i vikt" "Kenzas svar på någon: jag vet ej vad jag väger pga har ej våg vet bara att jag mår jättebra av allt jag gör just nu" "alltså du är för smal kenza herregud"
 
MEN MÄNNISKOR SLUTA FLIPPA SLUTA BRY ER SLUTA LÄGG ER I SLUTA SPYR USCH NEJ OCH PÅ RIKTIGT, HON VET VÄL FÖR FAN SJÄLV ATT HON SKA ÄTA TROTS MKT JOBB HON ÄR VÄL INTE DUM I HUVUDET ÖÖÖÖÖH NEJ hon är så himla bra vettig smart och orkar inte flipp orkar inte hets orkar inte människor.
 
The End :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0