Sista ragen innan studenten

   Okej inte för att vara den som är den. Men går runt å tänker på saker om jag inte får spy ut dem, om än endast spy ut dem för mig själv på min lilla bloggis. Fick just inblick i livet som irmosos respektive/whatever.
"Om man tar med alkohol, finns de någon som kan förvara de fram tills flaket?:) är de bara jag som är nervös inför imorgon? :$<3 vill inte lämna er!"
1. DET HETER DET!!!!! MED ETT T PÅ SLUTET!!!!! För fan
2. Snälla använd din hjärna snälla bara snälla snälla alla kan inte tänka ÅT dig alla kommer inte tänka ÅT dig för all framtid snälla sluta låta dina hjärnceller vara i ide vareviga sekund som du inte väcker en som du eventuellt behöver för att äta upp en komplicerad maträtt för JUST DET det enda du gör på eget initiativ är äter. Nej bara nej, fixa det make it work ingen kommer finnas där endast för att ta din jävla alkohol och lägga det på ett jävla silevrfat tills du är klar med ditt jävla utspring.
3. NEIN NEIN NEIN NEIN ":$<3" NEIN NEIN NEIN SAIS HITLER-JESSICA
4. Alltså grinar. Min klass är fantastiskt underbar. Sen finns denna jättebebis SOM INTE ENS HÖRDE TILL VÅR FUCKING KLASS FRÅN BÖRJAN och alla ba "we luv him" och jag ba HAN MISSHANDLADE OSS TYP DET JÄVLA ANSIKTET OM INTE ANNAT SÅ MISSHANDLADE HAN VÅRA PSYKEN JÄVLIGT HÅRT BARA FÖR ATT I HANS VÄRLD finns det ingenting han inte har rätt till att få. Han har rätt till ALLT. Och han gör/bidrar med? ABSOLUT INGENTING INGENTING INGENTING MAN MÅSTGE BARA TA HAND OM HONOM OCH GE HONOM SÅ JÄVLA MKT UPPMÄRKSAMHET EFTERSOM HAN, enligt honom själv, HAR RÄTT TILL DET. Han har rätt till det. Till förlåtelse. Till att folk lyssnar på honom. Till Ellen. Och det enda han gör för att förtjäna denna rätten är INGETING ABSOLUT INGENTING HAN FÖRTJÄNAR INGENTING AV DET HAN TROR FÖR HAN GÖR INGEN-FUCKING-TING ORKAR INTEEEEEEEEE. Denna illusion om att saker ska komma till folk hur som bara för att människor existerar. NEJ. FÖR FAN. NEEEEEEJ. NEJ. Nej. NEJ. NEJ. nej.
   Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0