After Ever After

   
   BÄSTA JAG SETT I MITT LIV UNGEFÄR helvete vad duktig jag vill nästan bara dö.
   Igår hände det diverse saker. DIverse saker. Jag hade premiär, vi hade premiär, hela ES10 och det var det finaste någonsin. Ett par gick ut efteråt och vi blev fler och vi blev fullare. Mina lärarcruses avslöjades, som om de inte var allmän info redan. Saker hände, vi hade kul som fan, jag somnade på bussen och missade min station. Life on a pinn liksom. Nu sitter jag bara i min säng och andas och grinar typ över fin musik i min playlist-in-progress; kärlek på burk. Grinar över absolut allting i mitt liv ABSOLUT ALLT men endast glädjetårar. Förutom när jag tänker på att sceniska snart är slut och livet tillsammans med det. Då grinar jag på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0