beach baby babes babe

   Babys babys jag läste precis min analys av Fågeln som vrider upp världen och den är fan mitt guldkorn av skapande i världen. Och jag känner mig lite vemodig inför det men ändå stolt. Jag skyller dock på boken, det var dens förtjänst genom att vara så perfekt och inspirerande och perfekt. Perfekt. Kan inte fler saker i livet vara så perfekta och verkliga, alltså inte bara i ens romantiserade fantasi? Det var inte en retorisk fråga utan undrar verkligen genuint om det inte vore möjligt att fler saker vore perfekta förutom Fågeln som vrider upp världen, Bman och typ killar som faktiskt luktar gott. Det är en minoritet då den överväldigande majoriteten luktar socker sött äckligt så att man ba "CHILLA MED PARFYMEN FÖR FA AN JAG FÅR DIABETES OCH MÅR ILLA NU TACK SÅ MYCKET".
   Jag vet att jag börjat använda ordet "romantisera" i olika former i överflöd här på bloggen men det är så himla mycket mitt liv och jag känner att jag måste ta ned mig själv på jorden genom att säga DET ÄR DITT LIV. Så. Förklaring klar. Min "kärlek på burk" playlist börjar arta sig SÅ JÄVLA BRA att jag blir lycklig och vill hoppa på det av lycka. Alltså nästan haha med vänliga hälsningar Miss Överdrivare. Är bara hög på kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0