början / breezes of the seilver season

 
 
   Hade som vanligt en massa tankar och asbra grejer jag skulle skriva här men hann tänka dem alla och glömma innan jag hann hit. I lördags hörde jag Johnny Rex som ej spelat på massaa tid eller gjort något och nu ba BAM VI GÖR DET IKVÄLL BARA IKVÄLL och det var så herrans bra att jag ville lägga mig ned och gråta, alltså nästan på riktigt. Upptäckte så himla fina Breeze of the Silver Season och blev kär i låten som jag typ inte hört trots att jag har skivan. SÅ DET KAN GÅ! Gick, inte helt oväntat, in på deras fbsida nu för å se om jag kunde hitta något nytt, kult jag inte sett förut. Hittade pianoversion av silver season. Gråterav lycka lite pga piano är min bästa älskling. Bästa.  Åh det var så fint på spelningen när de var klara och vi klappade upp dem igen så spelade de Up there som absoult sista sista låt och jag blev så löjligt lycklig att jag ville dö för den är så himla sönderlyssnad på från min sida. Fast ändå inte förstörd, och det är sällsynt med mig och musik eftersom jag lyssnar på låtar 120 000 gånger.
 
   Bara: jag måste läsa Anna Karenina. Jag måste. Jag ba käääänner påååå mig att jag kommer älska den. Mycket. Måste läsas.
Bara nummer två: ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND-SOUNDTRACKET KOMMER ALDRIG SLUTA HEMSÖKA MIG MED HUR FANTASTISKT DET ÄR. Bäst ärallt av Jon Brion på det men allt är bra egentligen. 500 days of summers soundtrack är också ganska PERFEKT. Älskar att kunna sätta på soundtrack istället för playlist om man vill ha bra musik av blandade artister *TIPS*. Once också. Men det är ju en musik-film så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0