For ever reading, never to be read.

   Saknar Edward Norton Jr (alltså Min Edward......). Eller alltså egentligen inte alls eftersom jag inte alls känner honom utan tycker att han ser ut som Edward Norton samt skriver fint samt återuppväckte min passion för Stephen Fry. Jag. Jag läste ett inlägg på hans blogg nyss om saker som tänkande och filosoferande och lärande och så - "åhåhåh vad pretentiöst", just as I like them. Skoja. Glömmer alltid att han är folkpartist. Eller inte så mycket glömmer som att jag förtränger det med flit och tänker att längst där inne så kanske han. Är. Något annat.
   I alla fall är min hjärna död alternativt döende och fungerar inte alls. Tror det är matkoma. Återkommer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0