Gos natt

   Okej sista jävla ordspyan nu för visst har jag tvångstankar om att skriva ned saker men för fan någonstans måste det räcka. Kate Nash är så jävla bäst i denna låt Kate Nash – Foundations - Full Explicit Version för övrigt. Ba för den kom på spot i fy nu.
 
   Det här med att jag är motsatsen till en papperstiger. Jag hatar det. HATAR DET. Hatar det. Värsta insikten någonsin när jag insåg det för lite mer än ett år sedan. Och jag var så himla ledsen, för jag var motsatsen till en papperstiger, och jag var så himla dålig. Och jag är fortfarande motsatsen och visst är jag för det mesta en faktisk papperstiger men egentligen inte. Vet inte eftersom jag inte riktigt rett ut detta i mitt huvud och hjärta innan jag började skriva. Å ena sidan är jag en papperstiger, vid ytliga punkter i alla fall. Men annars kanske jag är motsatsen, i många fall. Det är inte meningen. Det är verkligen inte det, för jag tror inte att jag ser så motsatsen-till-en-tiger ut. Jag tror inte att människor kommer bli lurade att jag är en papperstiger överallt. Kanske blir de inte heller det utan är mer eller mindre självdestruktiva. Aren't we all *är gammal vis irländare, vet ej varför irländare men känns som en irländare skulle kunna säga det*.
 
   Molnish är största motsatsen till papperstiger. Största. Haha okej nu skall jag sova. Gosnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0