Ikväll

   Hittade den här i en gammal playlist Beirut – East Harlem och lite biffy clyro. Visste inte ens att jag lyssnade på biffy clyro innan sceniska. Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag uppenbarligen inte har koll på mig själv. Skitsamma. Det här med att orden börjar bubbla upp i mig igen. Så fint. Så inspirerad av att göra fantastiska saker hela dagarna. Det går inte alltid bra och det tar extra hårt eftersom man gör någonting man älskar men samtidigt spelar det ingen roll för man lägger ned tiden på någonting man älskar.
   Alltså får lite panikångestattack nu på grund utav att jag har så mycket som bubblar upp och jag vet inte vad jag ska göra eller var jag ska börja och det är jobbigt för snart kommer jag ha glömt allt som finns i mitt huvud. Skitsamma let us give it a try.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0