OBS! INTE FÖR ARINAS ÖGON! OBS!

   HAHA OKEJ. Kommer flippa. Rubriken är 100 % seriös detta inlägg kommer handla om bäz LÄS DET INTE FÖR FAN ARINA. Så. Nu är det såhär. Den sexuella frustration som ÄR MITT LIV börjar gå överstyr. Nej bara nej. Min och Julias älsklingscrush till lärare, vad fan är grejen med det? Så konstigt? En extrema nivån till vilken vår crush har nått handlar om sexuella frustrationen som vi bägge två lever i. Tuffa problem, tuffa liv, och så vidare. Tur att jag har någon som sitter i samma båt som mig i alla fall, båten som guppar på ett hav av frustration. *trumgrej för att markera skämt*. Om jag ändå hatade mig själv tillräckligt för att ligga med alla utan att ha krav ALTERNATIVT vågade ta något steg någonsin så vore detta faktum inte ett problem. Men nu är det så. Såg nyss en otroligt, efterblivet sexig (JA SEXIG FÖR FA AN) bild på taxi-karl och skrek rakt ut samt sprang och tvättade av sminket för att få något annat att tänka på. OM DU HAR LÄST DETTA ARINA SLUTA NU FÖR FAN DU VILL INTE LÄSA OM MIN SEXUELLA FRUSTRATION ELLER HUR.
   Såg snyggmusikern idag i skolan. Ja alltså ja. Dog. JAG HAR INTE hånglat med någon sedan den där dryga bmb-killen som egentligen inte var dryg utan trevligt och snygg och antagligen inte med hjärnan på skaft trots historik som NVare på Rudbeck (okej om han gick ut med bra betyg så har han kanske hjärnan på något skaft eller något jag vet inte bryr mig inte han var inte bra på att kyssas). ÄVEN! När jag säger "hjärnan på skaft" menar jag inte bara IQ utan också typ värderings-mässigt samt analys- och reflektionsmässigt :P SKITSAMMA. ÄR SÅ ARG PÅ SNYGGA KILLAR SOM INTE ÄR MINA KILLAR VAD FAN. Livet blir inte bättre eller lättare av att jag fördriver tiden med att kika på bäzläraren som alltid är inom synhåll och fundera över hur det skulle vara att ligga med honom. Det. Blir. Bara. Så. Mycket. Mer. Frustrerande och jag ba VAR HUR NÄR SKA JAG FÅ UTLOPP och med det menar jag inte ligga. Menar bara; när ska jag få sluta vara frustrerad. NÄR. Kan också vara att jag får detta ryck nu pga har mens och man vet tydligen aldrig vad som händer med ens kropp och knopp då. Men skit samma. Så drygt. Och pinsamt trots att det inte borde vara det för ni vet väl att SEX INTE ÄR NÅGOT ATT SKÄMMAS FÖR ELLER KÄNNA SKULD FÖR det är naturligt sluta lätt moralslöjor på sexualitet.
 
   Avslutade i alla fall med politiskt ställningstagande så är nöjd med texten :) skojah.
 
   VARFÖR ÄR INTE DET HÄR MITT LIV? JAG BARA UNDRAR! UNDRAR BARA! VARFÖR KOMMER INTE DEN MEST DREAMY OCH PERFEKTA KILLEN, HELST MED NAMNET DARCY, IN I MITT LIV OCH BA "JESSICA! JAG VET ATT VI INTE KÄNNER VARANDRA OCH DU ÄR GANSKA KLANTIG OCH KNÄPP FÖR DET MESTA MEN ALLTSÅ VET DU! JAG GILLAR DIG ÄNDÅ, EN MASSA, PRECIS SOM DU ÄR!!!!!!". Och ja. Det ska helst SKRIKAS I MITT ANSIKTE som versalerna indikerade eftersom jag absolut inte vill missa ett sådant ögonblick utan bara höra varenda ord. Så. Tack för mig. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: guds slav

NÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEJJJJ LÄSTE JU HELA INLÄGGET OCH VILLE SPY AV TANKEN ATT DU FANTISERAR OM HUR DET ÄR ATT BÄZA VÅRA LÄRARE NEJ TACK BBY

Svar: HAHAHHAHAHAHHA ahhahahhahaHAHHA DÖR SA JU ATT DU INTE SKULLE JÄVLA ANSIKTE HAHAHAHHAH ha dör
None None

2013-03-13 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0