Det här med att jag söker på "inspiration" på tumblr och det mesta som kommer upp är viktminskningsgrejs #skinny #love #life #if #i #was #100 #kilos #thinner #fitspo. Samt "to be old and wise, you must first have to be young and stupid" (alltså den texten kom verkligen i var tredje post typ) alltså en omskrivning av YOLO som låter ganska fel grammatiskt? Eller gör det inte? You must first have to be? Slutligen en hel del "KÄNN DIG VACKER DU ÄR VACKER SOM DU ÄR UTSEENDEUTSEENDEUTSEENDE" "don't think of yourself as a ugly person, think of yourself as a beautiful monkey". Och mitt hjärta ba suckar suckar suckar men brister ej. Jag blir så trött av utseendefixeringen SÅ TRÖTT SÅ TRÖTT men förstår skyller inte på någon osv a change has to come dock.
 
   SOM EN MER PEPPIG COMEBACK PÅ DET än att skriva en rant om samhället gör jag ett eget peppinlägg osv det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0