you can't ask why about love // en vals

   Älskar kaffe så mycket. Min kärlek med kaffe har verkligen vuxit sig stark under sceniskatiden. Haha. Hahahaha det är kul för att det är sant, kaffe är min enda partner. Nu är det bara festen kvar av sceniska (alla föreställningar) så jag ska försöka njuta så mycket som möjligt och pressa tiden för att den ska gå så långsamt som möjligt. Vill verkligen inte att det ska ta slut. Så jobbigt att fästa sig vid produktioner på det här sättet men hur ska man göra då?? Det är värt att fästa sig ändå för tiden som är nu. Ja. Hehe sceniska är väl min andra partner.
   Det som hände igår var kanellikör eller något i den stilen som hade guldflingor i. Det, lite öl och en jäger fick en jävla fart på mig. Marshall hände. Vet inte hur och knappt varför men det hände väl så mycket det kunde hända. Liksom. Jag skrattade mycket och var full och träffade Stina (!!!) och det var bara en fin, fin kväll med esteter och lite lyckorus. Så. Det är så kul att flippa ibland haha. Ja det var också en jävla massa snack om Bman. Vilket jag inte är så himla bra på att hantera, varken om honom eller med honom det fungerar liksom inte. Ellen la fram sitt "tänk dig att han vaknar före dig för å ta en springtur, du ligger och drar dig och vaknar av att han kommer tillbaka nyduschad för att gosa"-scenario som hon ALLTID SKA LÄGGA UPP och så slutar det med att båda får psykbryt och inte kan se på varandra eftersom vi vet vad båda tänker. Men alltså det är väl fint. Väl.
   Är oändligt trött på min romantisering av människor och kärlek och sånt men det är det bästa jag har att underhålla mig med ibland. Bästa och roligaste liksom, i förhållande till. Annat. HAHA. Okej nu räcker det med skrivandet, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0