hejs och en svajs

   Ooooh det rör mig inte alls om det är dag eller natt, det som är skrivet är skrivet och livet är livet. Det gör inte ont när hösten kallar. Det gör inte ont, alla vänner jag lämnat, det gör inte ont så länge du är med mig.
 
   Är så trött. Hetsar hela tiden. Mår bra för det mesta. Köpte två skor idag för att jag var i en usual SUPERHETS och hann inte bestämma vilka jag ville gå i på studenten. Borde sova för länge sen. Måste duscha. Tror att jag kanske eventuellt (denna tanke slog mig; nu) att jag lyssnar så mycket på Håkan just nu för att han får tänka istället för mig. Orkar liksom inte själv. HÅKAN GÖRE ÅT MIG, å han gör det ju bra så. Why nottt.
 
   Alltså att brittis tycker om The Big Lebowski. "UUUh alla över 30 tycker om den??!?" käften endast bra människor förstår den och orkar tycka om den. Fan Jeff Bridges vilken dröm. Alltså den filmen ens vilken perfektion. GOdnatt
 
p.s. ÄLSKAR STEPHEN FRY MER ÄN ALLT HAN SVIKER FAN NEVER MIN KÄRLEK KOMMER ALLTID MED MER d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0