lajf continues

   HAHAhaha idag pratade vi med skådisarna från teatern. HAhahaha starstrucknessen som infann sig då alltså. Förutom the one and only babe, honom vågade jag inte säga något mer bara titta på och förundras över skäggstubb (<3<3<3<3<33<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3). Josefin vågade prata med hen men hon visste inte vem hon faktiskt pratade med förens efteråt så........ :/ VILKA BABES ALLTSÅ
   Jensan är tydligen kändis lr något, var med på schulman show (vad är det ingen aning verkar :/ men aja alla älskar hans (schulman) och sigges podcast men alltså rent spontant - grundat på sigges skägg typ - verkar iaf sigge ganska nice. Han (jens, alltså sammanhanget i mina meningar ORKAR INTE skönt att svenskakursen är slut SKOJA om den fortfarande var igång kanske inte min svenska skulle bli så här ens under de tröttaste av omständigheter (men tydligen kan man göra knäppa saker på trötthetsfyllan :////// ok)) var iaf min bästa moondance way prior. Okej inte min. Men iaf way prior. Och man får väl drömma lite. Om såna där långa personer som har bra stubb och är fantastiskt bäst på scen (NÄHMEN VAR DETTA EN BESKRIVNING AV JENS SOM ÄVEN SYFTADE PÅ THE ONE AND ONLY BABE JAAA JAAA NÄHMEN JESSICA VARFÖR ÄLSKAR DU ALLA FÖR??? För det är kul och bra och världen behöver fan mer kärlek än nuläget *Fredrik Reinfeldt med kort kjol*-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0