Oki ska vi göra en mer stilren version av föregående inlägg.

SAKER SOM
 
- The Chicken Dance som familjen Blutch i Arrested Development gör när någon är *feg som en kyckling*. Den bästa grejen som hänt tv-historien näst efter själva serien.
- Clara Harys videobloggar som är ASROLIGA
- SÖTA DJUR at all times
- Kaffe FÖ FÄN
- Feminism {#lang_emotions_heart}  Gudrun Schyman {#lang_emotions_heart}  Asbäst människor
- Mina dubbelhakor på nästa bild.
- Mina playlists kärlek på bruk 2.0 å såklart håkan hellis finfigurfilur
- Att allt plugg är färdigt på lördag och att jag då kommer skita i allt kallat bra relation till alkohol, i u know what i mean ;));;));););););;));
- Min hjärna.
 
SAKER SOM
- Isabella Löwengrip och hennes tokiga, normativa ideal som hon sprider till alla unga och äldre människor.
- Nationella Prov i Matte C (för i helvete fucking jälva skit i hela vida världen *alla svordommar man kan tänka sig*)
- Att göra sånt som göras bör när det bör göras ;)
- Att jag har skolarbeten kvar när andra inte har det (nationella dårå mhm)
- Min hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0